Zápisník módní redaktorky

Dinosauři a obří cukrová vata berou práci topmodelkám. Proč se osobitost a vtip cení víc než dokonalé míry?

KONEC 90–60–90

Pamatujete si na všechny ty dokonalé reklamy z konce devadesátých let a začátku milénia? Herec Mark Wahlberg ve slipech Calvin Klein a kolem modelky s proporcemi panenky Barbie. Jenže čeho je moc, toho je příliš. Dnes je reklamní hvězdou dvoubarevná modelka Winnie Harlow, jejíž tělo „zdobí“ obří pigmentové skvrny.

KDY HIPÍCI LOVÍ ZISKY

Nový přístup je krásně znát třeba na značce Gucci. Ta zazářila hlavně v 80. letech, ale poslední dobou už to nějak nebylo ono. Jenže pak přišel designér Alessandro Michele, udělal totální relaunch, v kampaních vsadil na hravost a vtip a vrátil značku na výsluní. Hipíci lovící dinosaura, proč ne? Mileniálové milují vtip a kreativitu. Osvěžující kampaně jsou poznávacím znamením značky Diesel, vtipnými designy a retrem boduje i česká značka Botas.

Trh se zkrátka změnil, pekáče buchet na břiše a příliš retuše nemají šanci zaujmout, fashion blogeři ukázali, že oblečení mohou prezentovat i nedokonalá těla. A vývoj šel dál.

Dnes jsou ti nejlepší blogeři jako Alexa Chung součástí módního průmyslu, ti méně šťastní chrlí posty výměnou za kabelku nebo krém na ruce. Možná při tom přijdou na něco, co časem obrátí módní svět vzhůru nohama.

Zdroj: listopadová Marianne 2017
Autor: Denisa Přikrylová

Další novinky ze světa módy





Katalog slev

Katalog slev

Lady karta na Facebooku

Mapa slev v Mobilní bance

App Store - QR code

Mobilní banka pro Váš iPhone.

Google play - QR code

Mobilní banka pro Váš telefon s operačním systémem Android.

Windows Phone - QR code

Mobilní banka pro Váš telefon s operačním systémem Windows Phone 8.