Logomanie se vrací

Zápisník módní redaktorky - výrazně obrandovaná trika a kabelky s monogramem už nejsou znakem buranství a nevkusu.

Viditelná loga se v posledních letech považovala za levný způsob, jak dát najevo, že na to máte. Teď jsou zpět ve hře.

Návrhář Alessandro Michele způsobil svými posledními kolekcemi pro módní dům Gucci malou revoluci. Z monogramové kabelky, která byla poslední roky na ústupu, opět udělal it kabelku, co chtějí úplně všichni. Vintage obchodům rázem raketově vzlétla poptávka, zákazníci navíc touží i po dalších monogramových kabelkách, na výsluní se vrací klasika od Louis Vuitton.

Ta se přitom kvůli častému kopírování dostala na okraj zájmu.

Změna pravidel

Opět se objevují viditelná loga značek, která byla poměrně dlouho vnímána jako znak špatného vkusu. Teď jsou vidět třeba na mikinách, kabelkách nebo šálách - u nás tohle téma skvěle uchopil například Jakub Polanka. To, co bylo léta považováno za levné a vnímáno jako znak buranství východních zemí, nyní módní značky opět zařazují do kolekcí. Jedno se ale změnilo - v roce 2016 dáváte logem najevo svůj styl a cit pro nadsázku, nikoli fakt, že na to máte, jako před lety. Navíc nadvládu minimalismu střídá maximalismus. Už neplatí heslo méně je více, naopak, v módním světě aktuálně více znamená více!

Zdroj: prosincová Marianne
Autor: Lucie Tomišková

Další novinky ze světa módy





Katalog slev

Katalog slev

Lady karta na Facebooku

Mapa slev v Mobilní bance

App Store - QR code

Mobilní banka pro Váš iPhone.

Google play - QR code

Mobilní banka pro Váš telefon s operačním systémem Android.

Windows Phone - QR code

Mobilní banka pro Váš telefon s operačním systémem Windows Phone 8.